|
اولين شماره از خبرنامه داخلي دانشگاه صنعتي بيرجند در روز دوشنبه 9 خرداد 1390 منتشر شد. براي مشاهده خبرنامه بر روي آن كليك كنيد...
+ نوشته شده در سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:اولين شماره از خبرنامه داخلي دانشگاه صنعتي بيرجند منتشر شد , برگزاري نخستين دوره مسابقات دومينو كشوري توسط انجمن علمي عمران دانشگاه , برگزاري شوراي مديريت ارتباطات دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي بيرجند در دانشگاه صنعتي بيرجند , دانشگاه صنعتي بيرجند در يك نگاه , شايستگي هاي اخلاقي مديران روابط عمومي , روز ارتباط و روابط عمومي مبارك باد , کارگاه دو روزه با محوریت ازدواج دانشجویی , خصوصيات فرد در روابط عمومى , گزارش عملکرد حوزه های مختلف دانشگاه در سال 1389 , برگزاري مسابقات فوتسال به مناسبت هفته خوابگاه ها , افتتاح پايگاه بسيج كاركنان دانشگاه صنعتي بیرجند , برگزاري شوراي مديريت ارتباطات دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي,برگزاري شوراي مديريت ارتباطات دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي در دانشگاه بیرجند, ساعت 10:7 توسط رامين اسماعيلي
انجمن علمي مهندسي عمران دانشگاه پس از تلاش هاي مكرر موفق به گرفتن امتياز ميزباني اين دوره از مسابقات شد به گفته اعضاي اين انجمن اقدامات صورت گرفته جهت برگزاري اين مسابقات به شرح زير مي باشد:
هم اكنون اين انجمن در حال ثبت نام از تيم هاي متقاضي ثبت نام و دريافت طرح هاي آنان مي باشد.
+ نوشته شده در سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:برگزاري نخستين دوره مسابقات دومينو كشوري توسط انجمن علمي عمران دانشگاه , برگزاري شوراي مديريت ارتباطات دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي بيرجند در دانشگاه صنعتي بيرجند , دانشگاه صنعتي بيرجند در يك نگاه , شايستگي هاي اخلاقي مديران روابط عمومي , روز ارتباط و روابط عمومي مبارك باد , کارگاه دو روزه با محوریت ازدواج دانشجویی , خصوصيات فرد در روابط عمومى , گزارش عملکرد حوزه های مختلف دانشگاه در سال 1389 , برگزاري مسابقات فوتسال به مناسبت هفته خوابگاه ها , افتتاح پايگاه بسيج كاركنان دانشگاه صنعتي بیرجند , برگزاري شوراي مديريت ارتباطات دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي,برگزاري شوراي مديريت ارتباطات دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي در دانشگاه بیرجند, ساعت 9:59 توسط رامين اسماعيلي
شوراي مديريت ارتباطات دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي بيرجند با حضور مديران روابط عمومي دانشگاه ها و مؤسسات آموزشي استان در روز دوشنبه مورخ 02/03/90 در محل سالن اجتماعات دانشگاه برگزار گرديد. در اين جلسه ، مباحثي پيرامون روابط عمومي و جايگاه آن در عصر حاضر مطرح و تبادل نظر گرديد. همچنين در حين نشست كارگاه آموزشي با عنوان اخلاق در روابط عمومي توسط حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد باقر عبادي عضو هيأت علمي دانشگاه صنعتي بيرجند برگزار شد. در پايان اين نشست، دبيرخانه شورا به مدت يك سال از دانشگاه آزاد اسلامي به دانشگاه صنعتي بيرجند منتقل شد. اين شورا در مهرماه 86 تأسيس شده،كه اعضاي آن را مديران روابط عمومي دانشگاه هاي بيرجند، صنعتي بيرجند، آزاد اسلامي، علوم پزشكي، پيام نور، جامع علمي- كاربردي استان و مراكز آموزشي فني و حرفه اي دختران، فني و حرفه اي پسران(ابن حسام) ، تربيت معلم امام سجاد(ع) و تربيت معلم شهيد باهنر تشكيل مي دهند.
+ نوشته شده در سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:برگزاري شوراي مديريت ارتباطات دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي بيرجند در دانشگاه صنعتي بيرجند , دانشگاه صنعتي بيرجند در يك نگاه , شايستگي هاي اخلاقي مديران روابط عمومي , روز ارتباط و روابط عمومي مبارك باد , کارگاه دو روزه با محوریت ازدواج دانشجویی , خصوصيات فرد در روابط عمومى , گزارش عملکرد حوزه های مختلف دانشگاه در سال 1389 , برگزاري مسابقات فوتسال به مناسبت هفته خوابگاه ها , افتتاح پايگاه بسيج كاركنان دانشگاه صنعتي بیرجند , برگزاري شوراي مديريت ارتباطات دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي,برگزاري شوراي مديريت ارتباطات دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي در دانشگاه بیرجند, ساعت 17:25 توسط رامين اسماعيلي
دانشگاه صنعتي بيرجند بنا به مصوبه سفر اول استاني هيأت دولت نهم به استان
جناب آقاي دكتر احمدي نژاد، با انتقال كليه ساختمان ها و تأسيسات
از دانشگاه صنايع و معادن ايران مركز بيرجند به دانشگاه صنعتي بيرجند
در تاريخ 1/7/86 تأسيس گرديد. هدف از ايجاد اين دانشگاه توسعه آموزش عالي در ديار علم و ادب و تحقق بخشيدن به آموزش و پژوهش و تربيت نيروهاي انساني متعهد و متخصص كيفي براي بخشهاي صنعتي منطقه و ميهن عزيز اسلامي بوده است. در حال حاضر اين دانشگاه پس از 4 سال فعاليت ، داراي 5 رشته كارشناسي
و يك رشته كارشناسي ناپيوسته با تعداد 853 دانشجو و 20 عضو هيأت
علمي ثابت مي باشد .
+ نوشته شده در سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:دانشگاه صنعتي بيرجند در يك نگاه , شايستگي هاي اخلاقي مديران روابط عمومي , روز ارتباط و روابط عمومي مبارك باد , کارگاه دو روزه با محوریت ازدواج دانشجویی , خصوصيات فرد در روابط عمومى , گزارش عملکرد حوزه های مختلف دانشگاه در سال 1389 , برگزاري مسابقات فوتسال به مناسبت هفته خوابگاه ها , افتتاح پايگاه بسيج كاركنان دانشگاه صنعتي بیرجند , برگزاري شوراي مديريت ارتباطات دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي,برگزاري شوراي مديريت ارتباطات دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي در دانشگاه بیرجند, ساعت 17:9 توسط رامين اسماعيلي
يادداشتي از دكتر احمد یحیایی ایله ای (استاد ارتباطات) - چند مدت پيش ميهمان يكي از مديران روابط عمومي بودم اتفاقا در حضور من يكي از مشتريان به ايشان مراجعه كرد و گفتگويي اتفاق افتاد و مشتري با عدم رضايت اتاق را ترك كرد. من به ايشان گقتم فلاني تو بدون هيچ شايستگي مديريتي (سابقه مديريت) شايستگي عملي (تجربه كاري در روابط عمومي) شايستگي ارتباطي (مهارت گفتن و نوشتن) مدير شده اي، لااقل با مردم خوش برخورد (شايستگي اخلاق) باش. و در حقيقت اين شايستگي مهري بر تاييد شايستگي هاي ديگر است و چه بسا مديراني هستند كه در روابط عمومي فعاليت مي كنند و فقط داراي شايستگي اخلاقي هستند و مي توانند خدمتگذار باشند. توصیه مهم این است که اگر مدیر روابط عمومی شایستگی اخلاقی نداشته باشد هرگز شایستگی های دیگر او را به سر منزل مقصود نمی رساند. مدیر روابط عمومی بایستی اسوه تواضع در درون سازمان و شهره صداقت برای مشتریان بیرون از سازمان باشد. شايستگي هاي اخلاقی مدیر روابط عمومی عبارتند از: الف: برخورد متواضعانه با كاركنان و مشتريان ب: برخورد محترمانه با كاركنان و مشتريان ج: برخورد منصفانه با كاركرد كاركنان روابط عمومي د: پاسخگويي سريع به خواسته هاي مشتريان ه: پاسخگويي صحيح به خواسته هاي مشتريان حال اگر بخواهيم برخي از ويژگيهاي اخلاقي مديران روابط عمومي را در عمل طرح كنيم به مديران روابط عمومي توصيه مي شود: 1- تبسم كنيد. چهره متبسم دوست داشتني تر، زيباتر و اثرگذارتر است. مجتبي كاشاني مي گويد: و به هر چهره اي تبسم داشت ما به آن چهره احترام كنيم
2- سلام كنيد. ارتباط گر كسي است كه ارتباط را آغاز مي كند، در واقع يك مدير و كارشناس روابط عمومي كسي است كه زودتر از بقيه در سازمان سلام مي كند. 3- شنونده باشيد. شنونده بودن يعني احترام گذاشتن به ديگران؛ شما كانال هاي زيادي براي گفتن داريد و از طريق كانال هايي مختلف پيام خود را گفته ايد، اجازه بدهيد مشتري از فرصت استفاده كند زيرا شنيدن به تنهايي ميزاني از رضايتمندي را توليد مي كند. 4- در مرحله اول تمام انتقادات را بپذيريد. به انتقادات مشتري ايراد نگيريد؛ پارازيت هاي محيطي در خيلي از مواقع باعث شده است كه ميزان اطلاعات مشتريان درباره سازمان و خدمات و محصولات شما خيلي متفاوت باشد. 5- شفاف و ساده اطلاعات بدهيد. اگر مي خواهيد مشتري به شما كمك كند و حرف شما را عمل كنيد خيلي ساده و شفاف سخن بگوييد. در واقع زدن حرف هايي كه ديگران متوجه نمي شوند نشانه اي بر علم و اطلاعات نيست. 6- نتيجه گفتگو را اعلام كنيد. اگر نمي توانيد مشكل را حل كنيد و گفتگو را فوري به نتيجه برسانيد، در زماني مشخص كه به اطلاع مشتري مي رسانيد نتيجه پيگيري را به مشتري اعلام كنيد.
+ نوشته شده در یک شنبه 1 خرداد 1390برچسب:شايستگي هاي اخلاقي مديران روابط عمومي , روز ارتباط و روابط عمومي مبارك باد , کارگاه دو روزه با محوریت ازدواج دانشجویی , خصوصيات فرد در روابط عمومى , گزارش عملکرد حوزه های مختلف دانشگاه در سال 1389 , برگزاري مسابقات فوتسال به مناسبت هفته خوابگاه ها , افتتاح پايگاه بسيج كاركنان دانشگاه صنعتي بیرجند , برگزاري شوراي مديريت ارتباطات دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي,برگزاري شوراي مديريت ارتباطات دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي در دانشگاه بیرجند, ساعت 19:15 توسط رامين اسماعيلي
اولين شماره از خبرنامه داخلي دانشگاه صنعتي بيرجند منتشر شد برگزاري نخستين دوره مسابقات دومينو كشوري توسط انجمن علمي عمران دانشگاه برگزاري شوراي مديريت ارتباطات دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي بيرجند در دانشگاه صنعتي بيرجند دانشگاه صنعتي بيرجند در يك نگاه شايستگي هاي اخلاقي مديران روابط عمومي روز ارتباط و روابط عمومي مبارك باد سمینار آموزشی مهندسی نفت کارگاه دو روزه با محوریت ازدواج دانشجویی خصوصيات فرد در روابط عمومى گزارش عملکرد حوزه های مختلف دانشگاه در سال 1389 برگزاري مسابقات فوتسال به مناسبت هفته خوابگاه ها افتتاح پايگاه بسيج كاركنان دانشگاه صنعتي بیرجند برگزاري شوراي مديريت ارتباطات دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي بيرجند |
|